REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO VENDINGOWY.PL


I. DEFINICJE

1) „Regulamin” - regulamin obowiązujący w sklepie internetowym Vendingowy.pl
2) „Sklep” - sklep internetowy Vendingowy.pl oferujący produkty dla branży vendingowej oraz spożywczej
3) „Sprzedawca” – właścicielem sklepu internetowego Vendingowy.pl jest DELIVEND Artur Kucybała, ul. Batalionów Chłopskich 96, 28-400 Pińczów, NIP: 6621822026, REGON: 383094731, kontakt pod adresem e-mail: sklep@vendingowy.pl
4) „Klient” – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta w Sklepie,
5) „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6) „Zamówienie” – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów.
7) „Towar” – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
8) „Umowa Sprzedaży” – umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku, zawierana w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem. W przypadku Konsumentów stosuje się do niej przepisy dotyczące umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
9) „Konto” – konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, umożliwiające w szczególności rejestrację swoich zamówień, podgląd do poprzednich zamówień, podgląd wszystkich zgód udzielonych przez klienta możliwość zapisywania kilku adresów dostaw, możliwość podpięcia indywidualnego rabatu do konta.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1) Sklep internetowy Vendingowy.pl prowadzi sprzedaż detaliczną poprzez Internet. Zamówienia są przyjmowane za pomocą strony internetowej www.Vendingowy.pl

2) Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów oraz Konsumentów polegające na zawieraniu przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu.
3) Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
4) Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami wyrażonymi w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionego towaru.
5) Prowadzący Sklep może prowadzić akcje promocyjne oferujące szczególne korzyści dla Klientów. Zasady akcji promocyjnych, o ile to z nich wyraźnie nie wynika, nie zmieniają postanowień niniejszego regulaminu.
6) Podane w Sklepie ceny towarów nie obejmują kosztów przesyłki oraz opłat za niektóre formy płatności, które są wskazywane oddzielnie stosownie do treści odpowiedniej podstrony Sklepu.
7) Założenie Konta w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu, co jest potwierdzane stosownym oświadczeniem składanym przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego przez osobę chcącą założyć Konto w Sklepie. Regulamin zostaje również przesłany w formie pliku pdf na adres e-mail Klienta.
8) Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski oraz pozostałych państw Unii Europejskiej. Wysyłka do innych krajów jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu warunków ze Sprzedawcą.
9) Wysyłając do Sklepu zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia. W przypadku niedotrzymania przez zamawiającego postanowień Regulaminu, właściciel sklepu jest uprawniony do unieważnienia złożonego zamówienia.


III. WARUNKI ZAKUPU

1) Zamówienia można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku.
2) Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w który zamówienie zostało złożone.
3) Zamówienie będzie realizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient będzie informowany o stanie zamówienia (realizacja częściowa, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia).
4) Składając zamówienie Klient jest zobowiązany podać swoje dane osobowe niezbędne do wykonania umowy sprzedaży, a w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres doręczenia zamówionych produktów, numer telefonu, adres e-mail oraz numer NIP (jeśli dotyczy). W przypadku zamówień składanych przez podmioty prowadzące działalność niezbędne jest podanie informacji koniecznych do wystawienia faktury VAT.
5) Koniecznym elementem procedury składania zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku składania zamówienia uniemożliwia nabycie towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego.
6) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie jest DELIVEND Artur Kucybała z siedzibą w Pińczowie. Dane osobowe przetwarzane są
a) w celu zawarcia i realizacji umowy
b) w celu prowadzenia ewidencji korespondencji elektronicznej oraz
c) dla celów analitycznych i marketingowych. Podstawą przetwarzania danych jest zawarcie i realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz, odnośnie ewidencji korespondencji elektronicznej, działań analitycznych i marketingowych - uzasadniony interes prawny Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) oraz zgoda wyrażona, na podstawie art. 6. ust. 1 lit a). Odbiorcą danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz administratora (w tym: firmy księgowe, informatyczne, prawnicze), partnerzy biznesowi oraz organy publiczne w przypadkach określonych przepisami prawa. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy oraz po jej zakończeniu, przy czym nie dłużej niż 10 lat od dnia zakończenia współpracy. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne. Osobom, których dane są przetwarzane przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7) Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie drogą mailową, pisząc na adres: sklep@vendingowy.pl jedynie do momentu wpłaty podanej w zamówieniu kwoty pieniędzy.
8) Sklep internetowy Vendingowy.pl związany jest ceną podaną przy ofercie sprzedaży towaru i zaakceptowaną przez Klienta w chwili złożenia zamówienia.
Termin płatności to 7 dni. Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana.
9) Prowadzący sklep internetowy wystawia dokument sprzedaży – dowód sprzedaży.
10) Prowadzący sklep internetowy wystawia faktury VAT na zakupiony produkt.
11) Zaakceptowanie niniejszego Regulaminu jest równoznaczne z tym, że Klient dokonujący zakupów u Prowadzącego sklep internetowy wyraża zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
  a) Klient dokonuje wyboru sposobu płatności oraz dostawy towarów. Dostępne są następujące sposoby płatności: przedpłata na konto Sprzedawcy, płatność za pośrednictwem PayPal.pl, szybki przelew Przelewy24, płatność za pobraniem. Do wyboru Klienta pozostają następujące sposoby dostawy: przesyłka kurierska, przesyłka z wykorzystaniem paczkomatu InPost..
  b) Koszty związane z realizacją płatności oraz dostawą towarów ponosi Klient, przy czym Sprzedawca może ustalić określony próg wartości zakupów, po którego przekroczeniu przez Klienta koszty dostawy lub płatności pokryje Sprzedawca. Koszty związane z dostawą oraz sposobem płatności są wyświetlane przed złożeniem przez Klienta oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku.
  c) Informacja o sposobach płatności oraz dostawy towarów, progu wartości po którego przekroczeniu przez Klienta koszty dostawy lub płatności pokryje Sprzedawca oraz o kosztach towarów są dostępne w stosownej zakładce Sklepu.
12) Klient może zgłosić żądanie wystawienia na jego rzecz faktury VAT, dokumentującej zawarcie umowy sprzedaży stosownie do obowiązujących przepisów. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
13) Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
14) Faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy podany przez Klienta w zamówieniu.
15) Klient jest uprawniony do uzyskania faktury w formie papierowej jeśli wraz z zamówieniem przesłanym Sprzedawcy złoży oświadczenie w przedmiocie woli otrzymania faktury VAT w formie papierowej.
16) Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane do faktury VAT wskazane przez Klienta.
17) Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
18) Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia:
  a) w przypadku wyboru opcji polegającej na dokonaniu przedpłaty– po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy,
  b) w przypadku wyboru korzystania z systemu PayPal albo Przelewy24 – po autoryzacji transakcji uzyskanej przez Sprzedawcę od operatora płatności,
  c) w przypadku wyboru opcji opłaty za pobraniem – po zawarciu umowy sprzedaży.
19) Sprzedawca zwyczajowo realizuje zamówienia w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności. W przypadku gdyby termin realizacji okazał się dłuższy, Sprzedawca niezwłocznie po powzięciu takiej wiadomości poinformuje o tym Klienta.
20) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
  a) błędnego lub częściowego wypełnienia formularza zamówienia,
  b) we wskazanym czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości,
  c) przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.
21) Płatności są obsługiwane przez „Polskie ePłatności” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tajęcinie (dawniej „Paylane” sp. z o.o.), adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS: 0000227278, NIP 5862141089 i REGON 220010531.




IV. ZAŁOŻENIE KONTA W SKLEPIE INTERNETOWYM VENDINGOWY.PL

1) Konto w Sklepie mogą założyć: osoby fizyczne posiadające co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną. Konto jest zakładane nieodpłatnie.
2) Osoba chcąca zawrzeć ze Sprzedawcą umowę o założenie Konta w Sklepie powinna kliknąć zakładkę „Rejestracja/Zarejestruj mnie” znajdującą się w odpowiedniej części stron www składających się na Sklep. Znajdujący się tam formularz stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do przyszłego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie. Następnie należy wypełnić powyższy formularz i podać w nim: adres e-mail, hasło do Konta, adres, a w stosunku do osób chcących uzyskać fakturę VAT także NIP bądź numer PESEL. Podany login oraz hasło będą po założeniu Konta służyć do logowania się na nie.
3) Do wysłania formularza i zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezbędna jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z prawidłowym świadczeniem usług objętych Regulaminem. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej jest dobrowolne i nie jest konieczne dla zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie. W następstwie wysłania formularza, Sprzedawca wysyła do osoby chcącej założyć Konto, na wskazany adres e-mail, wiadomość potwierdzającą założenie Konta w Sklepie wraz z Regulaminem.
4) Kliknięcie na przycisk „zarejestruj mnie” jest równoznaczne z przyjęciem oferty Sprzedawcy. Z tą chwilą między Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie.
5) Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy o założenie Konta, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, czyli od chwili określonej w postanowieniu ustępu piątego niniejszego paragrafu. Postanowienia § 18 ust. 2-4 stosuje się odpowiednio. Niniejsze postanowienie ma również zastosowanie do innych Klientów, którym przepisy prawa przyznają analogiczną ochronę we wskazanym zakresie, jak Konsumentom, w szczególności na podstawie art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
6) Klient powinien z zachowaniem należytej staranności przechowywać swoje dane służące do logowania w Sklepie, tak aby żadne osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do tych danych.


V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I GWARANCJA

1) Ryzyko uszkodzenia bądź utracenia towaru obciąża Prowadzącego Sklep Internetowy do momentu odebrania przesyłki przez Klienta.
2) Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji w ciągu 5 dni od daty wydania mu danego produktu przez Sklep internetowy. Rozbieżności pomiędzy wyglądem produktu na stronie Sklepu Internetowego, a wyglądem Produktu dostarczonego wynikające z uwarunkowań technicznych związanych z publikacją fotografii produktu (odcienie, światło, kolory, powiększenia etc.) nie stanowią wady towaru bądź niezgodności towaru z umową sprzedaży.
3) W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki przy obecności kierowcy. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Klient obowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt dostawcy (kierowcy dostarczającemu produkt) oraz zażądać spisania protokołu uszkodzenia przesyłki, a także niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym, chyba, że produkt dostarczany jest bezpośrednio przez pracowników Sprzedającego. Niedopełnienie ww. obowiązku jest jednoznaczne z rezygnacją przez przedsiębiorcę z uprawnień wynikających z rękojmi przy sprzedaży (potwierdzenie umownego wyłączenia rękojmi na zasadzie art. 558 § 1 KC), oraz udzielonej gwarancji, a ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie transportu mogą na żądanie Klienta być naprawione przez Sprzedającego odpłatnie, zgodnie z indywidualną wyceną naprawy.
4) Jeżeli produkt dostarczono za pośrednictwem przewoźnika i produkt uległ uszkodzeniu w transporcie, a Klient nie dochował obowiązku sprawdzenia przesyłki przy odbiorze i obowiązku sporządzenia protokołu uszkodzeń, zastosowanie ma pkt. 3 z części „V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ” niniejszego Regulaminu.
5) Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
6) Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
7) W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód) do Sprzedawcy. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
8) Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy towar do Sprzedawcy na adres: ul. Grodziskowa 14, 28-400 Pińczów, z dopiskiem „Reklamacja”.
9) W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedawca zwróci niezwłocznie należność, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
10) Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił za nabycie danego produktu. Akceptując regulamin zakupu Klient będący przedsiębiorcą wyraża zgodę na ograniczenie rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu do 6 miesięcy od dnia wydania zakupionego produktu.
11) Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego, można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vendingowy.pl
12) Sprzedawca zapewnia, że towary nadają się do normalnego funkcjonowania zgodnie z ich użytkowym przeznaczeniem.
13) Gwarancja nie obejmuje towaru, którego na podstawie przedłożonych dokumentów oraz danych znajdujących się na towarze, nie można zidentyfikować, jako towaru zakupionego u Sprzedawcy.
14) Uprawnienia z gwarancji będą realizowane w siedzibie Sprzedawcy.

-----------------------------

Vendingowy.pl – ogólne warunki gwarancji

1. Operatorem serwisu Vendingowy.pl jest firma „DELIVEND” Batalionów Chłopskich 96, 28-400 Pińczów, NIP: 662 182 20 26, zwana dalej Gwarantem.
2. Gwarant zapewnia, że urządzenia przez niego sprzedawane i wynajmowane są wolne od wad konstrukcyjnych (fizycznych), które mogłyby naruszyć ich funkcjonalność przy jednoczesnym przestrzeganiu instrukcji obsługi urządzeń.
3. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.
4. Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji, pod warunkiem przedstawienia dowodu zakupu.
5. Okres gwarancji na urządzenia wynosi:

• 12 miesięcy – automaty vendingowe nowe (gwarancja producenta)
• 3 miesiące – automaty vendingowe używane (gwarancja sprzedawcy)
• 12 miesięcy – systemy płatności nowe (gwarancja producenta) 
• 3 miesiące – systemy płatności używane (gwarancja sprzedawcy)


6. Ingerencja w urządzenia (rozkręcanie, zamiana części, własne próby naprawy, itp.) skutkuje utratą gwarancji.
7. Gwarancja dla podzespołów: moduł chłodniczy wynosi 1 miesiąc od daty zakupu.
8. Gwarancja na podzespoły układu hydraulicznego (kawomaty) wynosi 3 miesiące, w przypadku braku filtracji podzespoły nie podlegają gwarancji.
9. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia urządzenia na serwis. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin powyższy może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.
10. Pojęcia ”naprawa” lub „usuwanie wad” nie obejmują czynności dotyczących konserwacji sprzętu (np. bieżąca konserwacja, odkamienianie, czyszczenie) – do wykonania tych czynności zobowiązany jest Nabywca we własnym zakresie.
11. Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę drogą e-mail na adres: sklep@vendingowy.pl
12. W przypadku braku zgłoszenia usterki i wysłania urządzenia do gwaranta, przesyłka nie zostanie przyjęta na serwis.
13. Zgłoszenie usterki do serwisu powinno odbyć się nie później niż 7 dni od jej zaistnienia.
14. Nabywca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie wraz ze wszystkimi akcesoriami do punktu serwisowego znajdującego się w Pińczowie przy ulicy Grodziskowej 14, 28-400 Pińczów.
15. Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające ze złego zabezpieczenia towaru podczas wysyłki ponosi nabywca.
16. Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od ukończenia naprawy przepada na rzecz przedstawiciela serwisu.
17. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu.
18. Gwarancją nie są objęte:

a) elementy szklane, przewody przyłączeniowe do sieci, zawór rozprężny agregatu, sprężarka agregatu, wtyki, gniazda, żarówki, elementy eksploatacyjne (np. filtry, uchwyty);

b) uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem działania przez Nabywcę lub działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci, zalania, wyładowania atmosferyczne, przedmioty obce, które dostały się do wnętrza sprzętu, korozja, pył, itp.);

c) uszkodzenia wynikłe wskutek:

• samodzielnych napraw;
• przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Nabywcę lub osoby trzecie;
• okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, a w szczególności na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania, braku dbałości o sprzęt albo innych przyczyn leżących po stronie Nabywcy lub osób trzecich;

d) celowe uszkodzenia sprzętu;

e) części posiadające określoną żywotność (bezpieczniki, żarówki, etc.);

19. Gwarancja nie obejmuje:
o jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu jego pracy;
o roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta w instrukcji obsługi lub innych dokumentach o charakterze normatywnym;
o uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: uszkodzeń mechanicznych, skutków zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczeń, zalań, przepięć, itp.;
o wadliwego działania nieautoryzowanego oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu;
o wad powstałych na skutek samodzielnych prób napraw, ulepszeń lub innej tego typu samodzielnej ingerencji nabywcy w zakupiony sprzęt;
20. W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części, element wymieniony pozostaje własnością Gwaranta. Części użyte do wymiany mogą być innej marki o nie gorszych parametrach technicznych.
21. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian systemowych bądź konstrukcyjnych urządzenia.
22. Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.
23. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia spowodowanego awarią (nawet gdy usterka podlega naprawie gwarancyjnej).
24. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
25. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.
26. Stosunek prawny pomiędzy Nabywcą urządzenia i Gwarantem regulowany jest wyłącznie postanowieniami niniejszej gwarancji. Dalej idące roszczenia odszkodowawcze są wyłączone chyba, że wynikają one z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
27. Gwarancja niniejsza ma charakter uzupełniający w stosunku do uprawnień nabywcy przysługujących wobec sprzedawcy. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

VI. REKLAMACJE I ZWROTY

1) Każdy Klient jest uprawniony w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru odstąpić od umowy sprzedaży na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane partiami lub w częściach, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
2) Odstąpienie od umowy następuje poprzez pisemne oświadczenie przesłane na adres: ul. Grodziskowa 14, 28-400 Pińczów. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza odstąpienia, stanowiącego złącznik numer 2 do niniejszego regulaminu. Formularz odstąpienia stanowi jedynie przykład, z którego Konsument, chcąc odstąpić od umowy, może, lecz nie musi korzystać, ani się nim kierować.
Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy Klient jest zobowiązany niezwłocznie przesłać na w/w adres otrzymany towar oraz dowód zakupu (może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód), w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy.
3) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4) Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami – od chwili takiego połączenia.
5) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
6) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku zmniejszenia wartości rzeczy na skutek takiego korzystania, Sprzedawca potrąci z kwoty zwracanej płatności kwotę odpowiadającą obniżeniu wartości rzeczy używanej.
7) Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia lub w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
8) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.


IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1) Sprzedawca respektuje wszelkie prawa Klientów, przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.). Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa.
2) Prowadzący Sklep internetowy jest uprawniony do jednostronnej zmiany niniejszego regulaminu. Zmiana wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowego regulaminu na stronie internetowej Sklepu. Jednocześnie Prowadzący Sklep poinformuje za pośrednictwem poczty e-mailowej Klientów, którzy wyrazili życzenie otrzymywania newslettera sklepu o zmianie regulaminu. Do umów zawartych przed wprowadzeniem zmiany Regulaminu zastosowanie znajdują postanowienia dotychczasowe.
3) W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy lub złożenia zamówienia przez Klienta.
4) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827).
5) Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest właściwy rzeczowo sąd w Pińczowie.
6) Załącznikami do Regulaminu są: Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy które stanowi załącznik numer 1 do Regulaminu oraz wzór formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik numer 2 do Regulaminu, które to załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2019 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.
7) Wszelkie nagłówki i podpunkty użyte w treści niniejszego Regulaminu mają na celu jedynie ułatwienie orientacji w jego treści.
8) Regulamin oraz Polityka Prywatności są dostępne w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie Sklepu.

-----------------------------

 

Vendingowy.pl – ogólne warunki sprzedaży automatów vendingowych używanych

  1. Automaty znajdujące się w naszej ofercie przeszły kompleksowy serwis techniczny zapewniający ich prawidłowe działanie (przy zachowaniu używania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem).
  2. Automaty używane zostały również przygotowane pod kątem wizualnym (estetyczny wygląd urządzenia).
  3. Systemy płatności oraz inne kontrolujące wydawanie produktów (np. karty pracownicze) to opcja dodatkowo płatna.
  4. Systemy płatności są przez nas instalowane oraz konfigurowane do pracy z automatem.
  5. Udzielamy gwarancji na zakupione urządzenia (szczegóły poniżej).
  6. Prowadzimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny.
  7. Zapewniamy dostępność części do zakupionych maszyn.
  8. Oferujemy darmowe szkolenie z obsługi zakupionego automatu oraz zapewniamy dokumentację techniczną.
  9. Udostępniamy klientom infolinię techniczną, gdzie nasi pracownicy zawsze pomogą z ustawieniem/zmianą konkretnych parametrów.
  10. Dostarczamy urządzenia jedynie po przedpłacie zadatku na poczet przygotowania oraz skonfigurowania. Kwota zadatku zostanie odliczona od rachunku końcowego. Płatność końcowa możliwa w formie gotówki na miejscu lub w formie przelewu (dostawa po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym).
  11. Nie bierzemy odpowiedzialności za straty wynikające z opóźnień w dostarczeniu sprzętu oraz nie przyjmujemy zwrotów towarów używanych skonfigurowanych na indywidualne zamówienie (na podstawie Art. 38 USTAWY z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
  12. Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu terminu.
  13. Zapewniamy dostawę/transport automatów pod wskazany adres (przesyłka paletowa lub nasz własny transport).
  14. Gwarantujemy wysoką jakość urządzeń, serwisu oraz obsługi.

 

-----------------------------

 

ZAŁĄCZNIK NUMER 1

POUCZENIE O PRAWIE KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną, na wskazany adres e-mail.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:

DELIVEND Artur Kucybała

ul. Grodziskowa 14 

28-400 Pińczów

NIP: 662-182-2026

z dopiskiem „Zwrot”.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.



ZAŁĄCZNIK NUMER 2

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

DELIVEND Artur Kucybała

ul. Grodziskowa 14

28-400 Pińczów

e-mail: sklep@vendingowy.pl

tel: +48 883 882 772

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) /umowy dostawy następujących rzeczy(*) /umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*):____________________________________________

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):____________________________________

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):_____________________________________

Adres konsumenta(-ów):________________________________________

Podpis konsumenta(-ów):_________________________________________

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data:_____________________

(*) Niepotrzebne skreślić.